Korduma Kippuvad Küsimused

Siit leiad vastused oma küsimustele

Ei saanud oma küsimusele vastust? Midagi jäi segaseks?
Saada siit julgelt meil?

01.

Kas ma saan oma kaubale ise järele tulla?

Jah, ikka saate. Tellimust esitades valige transpordiviisiks "Kliendi transport Tartu Vobla" (Turu 41a, Tartu). Tallinna ja Viljandi kaupluste kaubavalik ei pruugi kattuda e-poes oleva valikuga. Kokku pandud ja väljastamiseks valmis oleva tellimuse kohta saadetakse Teile meil. Alati tasub ka kontrollida meilikasti rämpsposti, mõnikord kipuvad teavitusmeilid ka sinna sattuma.

02.

Makse ebaõnnestus ja seda kaupa enam e-poes ei ole

Tellimuse esitamisel saadetakse Teile automaatselt kinnitusmeil tellimuse kohta. See sisaldab endas tellitud kaupade loetelu ja tellimuse numbrit. Kui meili koheselt ei tulnud, värskendage oma kirjakasti ja kontrollige ka rämpsposti. Tellitud kaubad broneeritakse Teile ja sellest tulenevalt ei pruugi te ka enam enda poolt soovitud kaupa e-poes saadaolevana näha, kui tegu võis olla laos olnud viimase tootega. Kui olete kinnitusmeili kätte saanud, saate tellimuse eest tasuda pangaülekandega. Selgitusse kirjutage kindlasti TELLIMUSE NUMBER!
Pank: LHV Konto number: EE587700771003432629 Saaja: Vobla Fishing Tartu OÜ. Asjade sujuvamaks ja kiiremaks korraldamiseks palume võimaluse korral saata maksekorraldus epood@voblafishing.ee meilile

06.

Lugesin kõik punktid läbi, aga lahendust ei leidnud

Palun ole hea kirjuta meile ülalolevat meilivormi kasutades. Vastame tööpäeviti esimesel võimalusel. Puhkepäevadel saab vastuse vast mõningase hilinemisega, kuid mitte hiljem, kui puhkepäevadele järgneva tööpäeva sees. Samuti on oodatud küsimused kauba kohta ... "kas teil on, või kas teilt saaks tellida" Lisaks kõik veebi puudutavad teemad ja ettepanekud, "mis on hea ja mis võiks parem olla" võib julgelt samamoodi meilitsi teele saata.

03.

Kuidas kasutada e-poes Vobla kinkekaarti

Valige soovitud kaubad ja vormistage tellimus. Maksma suundudes valige tasumisviisiks PANGAÜLEKANNE. Pangalingiga makstes ei saa summat muuta ja kinkekaardi väärtust ei arvutata maha. Näiteks, kui teil on 40€ kinkekaart ja soovite sooritada ostu 56€ väärtuses, siis tasute pangaülekandega 16€ ja kirjutate "Märkused tellimuse kohta (valikuline)" lahtrisse (mis asub kohe aadressiridade allosas), kinkekaardi numbri.
Juhime tähelepanu, et kinkekaardi väärtusest väikemat summat tagasi ei arvestata ja kinkekaarti ei poolitata, ega jagata. Näiteks! 30€ kinkekaardiga 26€ vääruses tellimuse eest tasudes läheb 4€ kaotsi!

04.

Kui kaugel on minu tellimus? Tellimusest on toode puudu

Tellimuse staatust saate hõlpsalt jälgida lingilt mille leiate meilist, kui tellimus on komplekteeritud ja vedaja on kinnitanud omalt poolt saadetise enda valdusesse saamise. Jälgimise aluseks on pakikaardi number, mis on tellimuse väljasaatmist kinnitavas meilis kirjas ja on meilist otse lingitud vedajapoolsele saadetise jälgimise lehele.
Sain saadetise kätte ja toode on puudu. Ladu on pidevas liikumises ja tellimuste vormistamine käib kindlate reeglite järgi. Kaubad liiguvad välja põhimõttel "kes ees see mees" ja uuendatud laoseisu kuvamine e-poodi toimub kindlate ajavahemike tagant, siis võib juhtuda, et mõni toode on kahjuks nina eest ära napsatud. Sellisel juhul võtame Teiega ühendust, helistame ja kui ei ole Teid võimalik telefonitsi tabada, teavitame Teid meili teel. See võib tähendada tarneajale lisa +1 päev. Asenduse sobides, saadame tellimuse esimeses järjekorras teele. Kui asendust ei ole, või asenduseks pakutu ei sobi, maksame Teile puuduoleva kauba väärtuses raha tagasi. Reeglina jõuab raha Teie kontole tagasi paari tööpäeva jooksul.

05.

Sain täiesti vale kauba.

Valesti saadetud kauba korral, palun meid sellest koheselt teavitada, kas meilitsi, või helistada tööpäeviti 09:00-17:00 e-poe telefonil +372 55 99 6226. Proovime enda poolt teha kõik, et probleem saaks kiire ja valutu lahenduse.

ru_RURU
Ostukorv
Введите свой адрес электронной почты и желаемое количество товара. Нажмите кнопку Отправить запрос. Мы вышлем вам информацию о времени прибытия товара.